Assalamualaikum
I wouldn't wanna be anybody else, heyYou made me insecure, to me I wasn't good enoughBut who are you to judgeWhen you're a diamond in the rough
I'm sure you got some thingsYou'd like to change about yourselfBut when it comes to meI wouldn't want to be anybody elseI'm no beauty queen, I'm just beautiful meYou got every right to a beautiful life, come on
Who says, who says you're not perfectWho says you're not worth itWho says you're the only one that's hurtingTrust me that's the price of beautyWho says you're not prettyWho says you're not beautiful, who says?
It's such a funny thingHow nothing's funny when it's youYou tell 'em what you meanBut they keep whitin' out the the truth
It's like the work of artThat never get to see the lightKeep you beneath the starsWon't let you touch the sky
I'm no beauty queen, I'm just beautiful meYou got every right to a beautiful life, come onWho says, who says you're not perfectWho says you're not worth it
Who says you're the only one that's hurtingTrust me that's the price of beautyWho says you're not prettyWho says you're not beautiful, who says?
Who says you're not star potentialWho says you're not presidentialWho says you can't be in moviesListen to me, listen to me
Who says you don't pass the testWho says you can't be the bestWho said, who said?Would you tell me who said that, yeahWho said
lagu uh sekadar selingan ja...heeee...suka sangat lagu ni!..lirik dya kadang2 leyh wat motivasi dalaman bila down sangat2..weee...walaupun lagu ni bagi aku kdang2 ke'perahsanta'nan ada dicitu ( tu pun law aku prasan dya nyanyi tuju kat aku la kan) tpi napak cam cute!...ehhehe..ok la back to our topic for today...ceewaahh...tdi tgh sdap2 duk brangan2 sampai ke aloq staq aku ada trpikir nak wat short list (short la sgt kan) apa yang aku nak cuba n mencuba utk dpatkan...hahahha...tpi lebih pada makanan jaaa...weee...bukan tamak or ikut nafsu smata...aku cuma listkan apa yang aku tringin or dlam ertikata yang sebenar favourite aku la senang...heee..xsmstinya aku nak menelan smua yang aku list kan..maw pecah perut aku..xmaw2..nak raya dlu...ty xmuat baju...muuhahahhaha...ok AMARAN BAGI YANG BERPUASA YA..SILA KUATKAN IMAN ANDA...SESUNGUHNYA APA YANG BAKAL ANDA TONTON SEBENTAR LAGI BAKAL MENGOYANGKAN IMAN ANDA...GODAAN MERUPAKAN UJIAN BAGI KITA UNTUK MENGUATKAN IMAN..RENUNG2 KAN DAN SELAMAT BERAMAL!(^_^)
(ttiba merepek kerepek tol hahaha)
 |
| Tom Yam...lagi pekat lagi pedas lagi masam lagiii terbaaekkk!!!:D |
 |
| ni ayam masak kicap! slrpppp |
 |
| ni plak favourite makanan tersesat...hhahahha...mak aku mna reti wat pizza hut...weeee. |
 |
| ni plak nasi kerabu...nyum3...tambah lak law kak ipaq aku yang watkan...!!!(^_^) |
 |
| ni plak ayam masak lemak cili api...perrgghh....terbaek kott!!!! |
 |
| pulut durian!!!!! |
 |
| ikan siakap 3 rasa...fuhhhh |
 |
| ni skadar perhiasan semata..ahhahaha |
 |
| cendol mendol.. |
.jpg) |
| ikan masak steam...nyum3.. |
 |
yg ni aku paling suka n tersangat2 la suka..makan ari2 pun xpa...weeeee...
ayam masak cabai melaka (cabai = cili) kalau x ayam ikan pari pun sedap...sllrppp |
.jpg) |
| nasi ayam...tpi yang mak aku buat jaa paling aku suka sbb ntah la...rsa nasi ayam mak aku special ckir...laen dri rsa nasi ayam yang biasa...weeeee |
 |
| ni pulak ayam masak merah...(^_^) |
 |
| ikan keli masak sambal |
law ikut senarai aku bnyak g niyh...hahahhahah...tapi la bila tgh posa smua benda npak sedap kan...hehehhe...apa2 pun kena bersyukur...smua ni kan rezeki...Alhamdulillah...(^____^) mak!tnggu adik balik naih...nak makan byak2..weeeee (otak dah melayang2 terbang ke aloq staq ni)
P/S : “Hai orang-orang yang beriman, makanlah diantara rizki yang baik-baik yang Kami berikan kepadamu dan bersyukurlah kepada Allah, jika benar-benar hanya kepadaNya kamu menyembah.” (QS. Al Baqarah: 172).
No comments:
Post a Comment